»Vsak gib, vsak ton nosi s seboj zgodbo, polno konteksta in zgodovine, iz katere se oblikuje bogat, zvočno-barvit prostor kolektivnega izraza, odprtega za nove interpretacije.«
»Skozi improvizacijo so ustvarjene nevidne povezave, pletejo se niti, ki segajo onkraj časa in prostora ter nas vabijo k prepoznavanju skupne odgovornosti - do prostora, drug do drugega, do umetniške dediščine in prihodnosti sodobnega plesa.«
»V njen plesni talent, ki je bil povezan z idealnimi telesnimi predispozicijami, plesno gibkostjo, domišljijo in smislom za improvizacijo, v njeno vzneseno zanimanje za umetnost, občutek za duh časa ter navsezadnje v njen čisti človeški etos je Ksenija Hribar položila vse svoje koreografske upe in ga tako rekoč v hipu spremenila v odločilen sodobnoplesni načrt.«
»V koreografskem opusu, ki ga je Sinja Ožbolt začela postopoma graditi na prehodu iz 80. v 90. leta, pa je 'očiten njen izjemen občutek za prostor in kompozicijsko konsistenco, za inventivne formalne in voluminozne koreografske konfiguracije, ki jim uspe s svojimi klasičnimi sodobnoplesnimi sistemi ustvariti neobičajne atmosfere, saj so vanje praviloma posejane različne vrste vizualnih, akcijskih ali gibalnih spodrsljajev in motenj'.«